Η τελευταία δημιουργία Avicii ονομάζεται «Taste The Feeling» και είναι ένα τραγούδι για την νέα διαφημιστική καμπάνια της Coca-Cola, που έκανε με μαζί με τον Conrad Sewell, γνωστό και από τη συμμετοχή του στο «Firestone» του Kygo.

Σε αντίθεση με τραγούδια που ακούμε στο «Stories» ή στο «True», το «Taste The Feeling» είναι ένα καθαρά pop κομμάτι σαν αυτά που χαρακτηρίζουν το Top 40. Ακούγεται όμορφα, σίγουρα δεν είναι στο στυλ που μας έχει συνηθίσει ο Avicii, ούτε περιμένουμε να το ακούμε σε κάθε set του, αλλά ποιος μπορεί να τον κατηγορήσει; Ευκαιρίες να συνεργαστείς με ένα τόσο μεγάλο brand σαν της Coca-Cola δεν σου συμβαίνουν κάθε μέρα.

Σχετικά με το project ο Σουηδός DJ/Producer δήλωσε: «Μου άρεσε πάρα πολύ το original demo και μετά από μερικές εβδομάδες εντατικής εργασίας στο studio με τον Conrad, καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα!».

Ακούστε το θα σας αρέσει περισσότερο απ’ όσο φαντάζεστε.

 

Το τραγούδι θα συμπεριληφθεί στην διαφημιστική καμπάνια για το UEFA Euro 2016, καθώς και το video game Just Dance.

hit-channel.com